گردهمایی بزرگ و پر شور «بانوان ملایری» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع)

به همت امور بانوان و خانواده، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گردهمایی بزرگ و پر شور «بانوان ملایری» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن سینما بهمن ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر  به همت امور بانوان و خانواده دفتر ارتباط مردمی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس  شورای اسلامی  و همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان گردهمایی بزرگ و پر شور «بانوان ملایری» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن سینما بهمن ملایر برگزار شد .

 

در این مراسم  هادی بیپی نژادطی  سخنانی ضمن لزوم مدارا و ترحم مردم با یکدیگر، در اشاره به وضعیت اقتصادی کشور خواستار کمک به ترویج روحیه ترحم به یکدیگر در بین اقشار مختلف جامعه شد.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود:  اگر چه حل مشکل وضعیت مسکن به عهده ما مسئولین است اما با کمک صاحب خانه و ترحم و مدارای ایشان می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

 

در حاشیه این مراسم ضمن قرائت عقد دو جوان و اهدای لوح و جوایزی به برخی شرکت کنندگان، یکی از مداحان برجسته ملایر  ذاکر اهل بیت به مولودی خوانی پرداخت.

کد خبر 1192085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha