فلسطین گلوله شلیک شده به ابوعاقله را برای آزمایش به آمریکا تحویل داد

اکرم الخطیب دادستان کل فلسطین تاکید کرد که ما برای تحویل گلوله شلیک شده به شیرین ابوعاقله به آمریکا برای تحقیق موافقت داریم و بر اساس گزارش ها، این گلوله به آمریکا تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، اکرم الخطیب،  دادستان کل فلسطین گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین موافقت کردند تا گلوله‌ شلیک شده به «شیرین ابوعاقله» خبرنگار الجزیره را برای آزمایش در اختیار آمریکا قرار دهند.

 

در همین راستا، منابع خبری از تحویل گلوله شلیک شده به خبرنگار شبکه الجزیره به آمریکا برای انجام آزمایشات لازم بر روی آن خبر دادند.

 

الخطیب هفته پیش نیز اعلام کرده بود که نتایج تحقیقات دادستانی فلسطین نشان می دهد که ابوعاقله «بدون هشدار قبلی» توسط یک تک تیرانداز اسرائیلی کشته شده است.

 

کارشناسان آمریکایی در این باره تاکید کردند که پرتابه ای که به کشته شدن روزنامه نگار شیرین ابوعاقله منجر شد به طرف اسرائیلی تحویل داده نخواهد شد.

 

دادستان عمومی فلسطین تاکید کرد : از روزی که شیرین ابوعاقله ترور شد، رهبری فلسطین از مشارکت هر نهاد بین المللی برای کمک به انجام تحقیقات حرفه ای استقبال می کند.

 

دادستان کل فلسطین تاکید کرد: ما از تحقیقات خود و نتایجی که به آن رسیده ایم مطمئن و مطمئن هستیم.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین های اشغالی «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند که این اقدام تاکنون بازتاب های مختلفی داشته است.

کد خبر 1192163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha