لزوم اطلاع رسانی گسترده در خصوص جایزه کتاب سال

کافی گفت: جایزه کتاب سال باید باید حوزه های متعدد را شامل شود و در خصوص جایزه کتاب سال لازم است با مجال خوب و اطلاع رسانی گسترده انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا کافی»، امروز (یکشنبه 12 تیر) با اشاره به نقاط ضعف و قوت جایزه کتاب سال در جمع خبرنگاران گفت: جایزه کتاب سال باید باید حوزه های متعدد را شامل شود.

عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات در حوزه کتاب و کتابخوانی به ویژه از جهت برند سازی و اطمینان بخشی به مخاطبان حرفه ای کتاب از حیث کیفیت آثار، جایزه کتاب است.

وی اضافه کرد: در خصوص جایزه کتاب سال لازم است با مجال خوب و اطلاع رسانی گسترده انجام شود و فرآیند داوری ها نیز باید بسیار شفاف، زمان مند و با برنامه انجام شود.

کافی تاکید کرد: نفس جایزه کتاب، برای منتخبان نهایی، باید تبلیغ و برندساز باشد تا با اعتبار جایزه و مقام آوری، فروش آن اثر و معرفی آن اثر رقم بخورد و این نکته، البته از ارزش مالی و ریالی جایزه کتاب سال نیز بسیار فراتر است.

وی گفت: از مجریان و دست اندرکاران جایزه کتاب سال برای تدارک و برگزاری این رویداد فرهنگی به عنوان یک علاقمند حوزه کتاب و برنده دوره اول این جایزه سپاسگزاری می کنم.

کد خبر 1192201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha