مسابقه مطالعاتی «حدیث آفتاب» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

حجت الاسلام کریمی گفت: مسابقه مطالعاتی «حدیث آفتاب» به میزبانی ستاد اقامه نماز و با مشارکت اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه امامت و ولایت ویژه عموم مردم در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد کریمی»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه مطالعاتی «حدیث آفتاب» به میزبانی ستاد اقامه نماز و با مشارکت اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه امامت و ولایت ویژه عموم مردم در استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاقه مندان پس از دریافت سوالات مسابقه مطالعاتی «حدیث آفتاب» می توانند در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

 

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه عدد گزینه مورد نظر را در غالب یک عدد ۱۰ رقمی به صورت لاتین از چپ به راست به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

 

حجت الاسلام کریمی گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقه مطالعاتی «حدیث آفتاب» ۲۷ تیر ماه جاری تعیین شده است و به ۱۰ نفر از برگزیدگان بسته های فرهنگی ویژه ای اهدا می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به برگزاری مسابقه پیامکی «مهدویت در سرچشمه غدیر» اشاره کرد و افزود: این مسابقه ویژه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان است.

 

علاقه مندان باید پاسخ سوالات مسابقه پیامکی «مهدویت در سرچشمه غدیر» را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی ۱۰۰۰۰۰۱۲ ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1192224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha