مسابقه کتابخوانی «اخلاق مومن ۲» در کانون چهاریار نبی سنندج برگزار شد

مسابقه کتابخواني «اخلاق مومن ۲» با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي به همت کانون فرهنگي هنري چهاريار نبي محله کاني کوزله سنندج برگزار شد.

حسن رنجبر مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری چهاریارنبی سنندج مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری چهاریارنبی سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب «اخلاق مومن ۲» تالیف عمرو خالد به همت این کانون در بین اعضای خواهر و برادر کانون‌های مساجد شهرستان سنندج برگزار شد.

 

وی با اشاره به محتوای این کتاب عنوان کرد: احسان، تواضع، صدق و راستی، امانت، وفا، شرم و حیا و رحمت از جمله مواردی است که نویسنده در این کتاب به آن پرداخته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری چهاریارنبی سنندج با اشاره به اهداف این مسابقه کتابخوانی عنوان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تشویق و ترغیب جوانان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از جمله اهدافی است که در برگزاری این مسابقه کتابخوانی مورد توجه بود.

 

رنجبر همچنین یادآوری کرد: این مسابقه کتابخوانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد پنجشنبه 9 تیر ماه جاری بعد از نماز عصر در محل کانون و مسجد چهاریار نبی محله کانی کوزله سنندج برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در پایان به نفرات اول تا دهم جوایز نقدی به شرکت کنندگان مسابقه اهدا شد.

کد خبر 1192249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha