اجرای طرح «مدرسه تابستانه» در ۳۰ پایگاه شهری و روستایی جهرم

قلیچ خانی گفت: طرح «مدرسه تابستانه: با هدف کاهش آمار تکرار پایه و تثبیت یادگیری برای دانش آموزان شش پایه دبستان در ۳۰ پایگاه شهری و روستایی شهرستان جهرم اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «حسین قلیچ خانی»، امروز (دوشنبه ۱۲ تیر)، در جمع مدیران مدارس مجری طرح مدرسه تابستانه گفت: مدارس تابستانه با هدف جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و تثبیت یادگیری برای جلوگیری از تکرار پایه فعالیت می کنند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه ۳۰ پایگاه شهری و روستایی برای جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری آماده شده اند،‌افزود: در دوره اول ابتدایی ۲ درس فارسی و ریاضی آموزش داده می شود و برای دانش آموزان دوره دوم آموزش دروس فارسی، ریاضی و علوم در نظر گرفته شده است.

 

قلیچ خانی بیان کرد: کلاس های طرح جبران و تثبیت یادگیری مدارس تابستانه از ۱۵ تیرماه آغاز می شود که از سوی وزارت آموزش آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش فارس نظارت دقیق صورت می گیرد.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش جهرم خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه همگام توسط مدیران مدارس انجام گرفته است اما نیاز است اولیایی که احساس می کنند فرزندشان نیازمند حضور در کلاس های طرح جبران و تثبیت یادگیری هستند را به مدرسه محل تحصیل معرفی کنند تا از فوائد این طرح آموزشی بهره مند شوند.

 

وی گفت: برای اجرای بهتر این طرح و برقراری عدالت آموزشی و تحت پوشش قرار دادن همه دانش آموزان، ۳۰ پایگاه برای «مدرسه تابستانه» در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۵ پایگاه در منطقه روستایی و  پنج پایگاه در منطقه شهری فعالیت می کنند.

کد خبر 1192306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha