سیزدهمین المپیاد ورزشی محلات مشهد برگزار می‌ شود

غیاثی گفت:سیزدهمین المپیاد ورزشی محلات مشهد به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و با همکاری معاونت‌های فرهنگی مناطق برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین غیاثی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین المپیاد ورزشی محلات مشهد به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و با همکاری معاونت‌های فرهنگی مناطق برگزار خواهد شد.

 

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد ادامه داد: در این دوره از المپیاد محلات مشهد با توجه به ظرفیت مناطق، مسابقات رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود؛ در این رابطه چند رشته در بخش آقایان و بانوان در همه مناطق برپا خواهد شد و سایر رشته‌های به صورت اختیاری است.

 

وی افزود: در این راستا رشته‌های فوتسال، والیبال و مینی‌فوتبال در بخش آقایان و رشته‌های آمادگی جسمانی، داژبال، هفت سنگ و دارت در بخش بانوان رشته‌هایی است که در همه مناطق برگزار خواهند شد.

 

غیاثی تصریح کرد: رشته‌های بدمینتون، دو و میدانی، بسکتبال و تنیس روی میز در بخش بانوان و رشته‌های فوتبال دستی، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال، کشتی و آمادگی جسمانی به صورت اختیاری و با توجه به ظرفیت هر منطقه برپا می‌شود.

 

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد ضمن اشاره به برپایی رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان بیان کرد: رشته‌های والیبال نشسته، بوچیا و بسکتبال با ویلچر نیز متناسب با درخواست در هر منطقه و ظرفیت منطقه برگزار خواهد شد؛ همچنین ثبت نام‌ها از اوایل تیرماه آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی محلات از اواخر تیرماه آغاز می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به معاونت فرهنگی هر منطقه مراجعه کنند.

کد خبر 1192334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha