اختصاص بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان به کمیته امداد برای کارآفرینی

خاکسار از اختصاص بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان در سال جاری برای ایجاد شغل و کارآفرینی به کمیته امداد خبر داد و افزود: باید با این عدد ۵۰۰ هزار شغل ایجاد شود که امیدواریم با کمک همه محقق شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مصطفی خاکسار، یکشنبه( 12 تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سخنانی تأسیس کمیته امداد توسط امام راحل(ره) را تعیین خط سیر برای نظام اسلامی دانست.

 

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه این تأسیس محوری تعریف کرد که همه دستگاه های نظام برای همیشه به این موضوع مهم توجه کنند؛ گفت: توفیق خدمتگذاری نهاد کمیته امداد مرهون همکاری ها و تعامل و پشتیبانی دستگاه های مختلف است.

 

وی پرچمداری کمیته امداد در عرصه خدمت به مردم و موفقیت و جلب اعتماد این نهاد را  مرهون همه مسئولان در دستگاه های مختلف عنوان کرد.

 

خاکسار با بیان اینکه یحیی صادقی، مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان خدمات بزرگ و توفیقات خوبی در استان داشته است؛ اظهار کرد: در این مسیر همراهی مسئولان استان حامی و پشتیبان کمیته امداد بوده است.

 


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در کنار خدمات مهم، در راستای تربیت نیروی انسانی و کادرهای خدمتگزار بیش از 750 هزار دانشجو و دانش آموز را به لحاظ علمی تربیت می کند؛ بیان کرد: بیش از 4000 دانش آموز نخبه تحت پوشش کمیته امدادقرار دارد.


قائم مقام کمیته امداد کشور از اختصاص بیش از 32 هزار میلیارد تومان در سال جاری برای ایجاد شغل و کارآفرینی به کمیته امداد خبر داد و افزود: باید با این عدد 500 هزار شغل ایجاد شود که امیدواریم با کمک همه محقق شود.

کد خبر 1192350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha