۹ پیچ حادثه خیر در جاده های رومشکان حذف شد

آدینه وند گفت: در سه ماهه نخست امسال ۹ پیچ حادثه خیز در جاده "رماوند" شهرستان رومشگان با هدف ضرورت ایمن سازی اصلاح و حذف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «صادق آدینه وند» امروز در سخنانی اظهار داشت: پاکسازی قنو به طول ۱۶کیلومتر، پاکسازی حریم جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی ۳۰ کیلومتر، ایجاد تپه های شنی برای ایمن سازی جاده رماوند به طول چهار کیلومتر و تسطیح و رگلاژ ۱۰ کیلومتر راه شوسه بخش دیگری از عملکرد سه ماهه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشگان می باشد.

 

وی بیان کرد: اصلاح افتادگی شانه به طول شش کیلومتر، تسطیح و شیب بندی شانه راه ۲۳ کیلومتر، نصب ۱۱۳ عدد تابلو و علایم ایمنی، نصب ۷۳۵عدد چشم گربه ای به منظور ایمن سازی محور بابازیدسیمره، غلتک زنی شانه راه در محور بابازیدسیمره به طول ۱۰کیلومتر و نصب ۹۳ عدد استوانه ایمنی در جاده های اصلی و فرعی از دیگر اقدامات راهداری در این شهرستان است.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رومشگان افزود: همچنین در این مدت نسبت به علف زنی و بوته کنی جاده اصلی در طول ۴۸ کیلومتر، لکه گیری و چاله گیری آسفالت به میزان ۲۳ تن، اخطار به متجاوزان به حریم به تعداد ۴۵مورد و ایجاد هره خاکی در نقاط حادثه خیز به طول سه هزار و ۴۰۰ متر اقدام شد.

 

آدینه وند با اشاره به کنترل دروازه ای ۸۹۸ دستگاه ناوگان کالا و مسافر در جاده های شهرستان رومشگان بیان کرد: در حوزه ساخت و توسعه راه های روستایی نیز تکمیل زیرسازی راه جدید خاصی آباد به شیراوند انجام شده است.

کد خبر 1192364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha