اختصاص فضاهای عمومی شهر به ورزش بانوان جزء برنامه های شورا است

ناصحی گفت: اختصاص فضاهای عمومی شهر به ورزش بانوان جزو برنامه‌های شاخص شورای ششم است؛ مصداق بارز این نگاه را در پارک ۵۱ هکتاری اراضی پادگان ارتش شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی ناصحی» در جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر، ضمن تقدیر از «لیلا حیدری» بانوی مدال‌ آور شهرمان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهارکرد: بانوی محجبه مشهدی علیرغم همه فشارهای روانی و مشکلاتی که در عرصه ورزش قهرمانی وجود دارد، برای اولین بار ظرفیت ارزشمندی را ایجاد می‌کند و مدال خوشرنگ آسیایی را کسب می‌نماید.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: این اتفاق میمون و مبارک پیام روشنی دارد و آن این است که تبلیغات سوء علیه ورزش بانوان در این شهر جایگاهی ندارد و حداکثر حمایت را باید نسبت به این حوزه داشته باشیم تا «لیلا حیدری‌» های بیشتری را تحویل ورزش کشور دهیم.

 

ناصحی با بیان اینکه استعدادهای ارزشمند متعددی در مشهد مقدس داریم که تحقق این مهم دور از دسترس نیست، افزود: شهرداری مشهد مقدس و هیات دوچرخه‌سواری می‌توانند در تعاملی مشترک، از این افتخارآفرینی‌ها الگوسازی کنند تا موجب تشویق نسل جوان به ورزش دوچرخه‌سواری شوند.

 

وی کسب مدال برنز توسط خانم حیدری را طلیعه‌ای برای ارتقاء سطح ورزش به ویژه در حوزه بانوان دانست و تصریح کرد: مدیریت شهری نیز به سهم خود زمینه لازم برای توسعه ورزش، به ویژه ورزش بانوان را در دستورکار خواهد داشت چراکه تضمین سلامت بانوان، نقش بسزایی در تربیت خانواده و تربیت فرزندان دارد.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه در این دوره سهم ویژه‌ای برای ورزش بانوان پیش‌بینی شده، گفت: اختصاص فضاهای عمومی شهر به ورزش بانوان جزو برنامه‌های شاخص شورای ششم است؛ مصداق بارز این نگاه را در پارک ۵۱ هکتاری اراضی پادگان ارتش شاهد خواهیم بود.

کد خبر 1192366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha