فعالیت ۳۵۰۰خادمیار رضوی در ساری

عمادی از فعالیت سه هزار و ۵۰۰خادمیار رضوی در راستای محرومیت زدایی به نیت امام رضا(ع) در سطح شهرستان ساری خبر داد.

«سیدرضا عمادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن ارائه گزارش مختصری از چگونگی ارائه خدمات کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در مرکز استان مازندران در راستای رفع آلام نیازمندان، اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان ساری از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند

 

معاون امور خادمیاری دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری گفت : حدود سه هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی برای ترویج فرهنگ امام رضایی در ساری فعالیت می‌کنند.

 

وی به تشریح اولویت‌های خادمیاران رضوی پرداخت و گفت، با ترویج فرهنگ وقف در جامعه زمینه رفع محرومیت‌ها فراهم می شود.

 

عمادی از فعالیت ۸۲ کانون خادمیاری در این شهرستان خبر داد و گفت: کانون های خادمیاری محلی، موضوعی و تخصصی در این شهرستان فعالیت دارند.

 

وی نشست های توجیهی، جهاد تبیین و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم این شهرستان برای کمک به نیازمندان را از جمله عملکرد کانون های خادمیاری دانست.

 

عمادی افزود: عموم علاقه مندان و واجدان شرایط برای خدمت به بارگاه رضوی میتوانند توفیق خدمت به آن حضرت را از مسیر خدمت به محرومان و مستمندان بیابند.

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع خدمتگزاری در بارگاه مقدس رضوی گفت: افتخار پوشیدن لباس خادمی امام رئوف یقینا مسئولیت و وظیفه خطیری را به دنبال دارد و رفتار و کردار خدام باید تجلی منش و رفتار رضوی باشد.

کد خبر 1192380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha