امنیت پایدار در استان کردستان حاکم است

باقری ضمن مناسب ارزیابی کردن آمادگی انتظامی و مرزبانی استان، امنیت پایدار امروز کردستان را مرهون تلاش‌ها در بخش‌های مختلف انتظامی و مرزبانی استان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عصر یکشنبه ۱۲ تیرماه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های انتظامی و مرزبانی استان کردستان اظهار کرد: با تلاش بخش‌های انتظامی و مرزبانی امنیت قابل قبول و پایداری در استان برقرار هست.

 

وی عنوان کرد: با وجود اینکه کردستان، استانی مرزی است و در منطقه همجوار ما وضعیت به سامانی وجود ندارد اما شرایط نشان می‌دهد در بسیاری از بخش‌ها و شاخص‌های امنیتی اوضاع این استان از متوسط کشور بهتر هم هست و این نشانگر تلاش این دوستان بوده و اینکه زحمتی که کشیده‌اند به ثمر نشسته است و به خوبی کار را پیش برده‌اند.

 

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: به همت و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح، در استان مشکل خاصی نداریم و بعضا شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای وجود دارد که نیروهای مسلح با آمادگی کامل در زمین و هوا مشغول فعالیت و تحرکات آنان را رصد می کنند.



باقری افزود: در بخش‌های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، مرزبانی، آگاهی، پلیس فتا و سایر قسمت‌ها کارهای مختلفی انجام داده‌اند که نشانگر تلاش دوستان است.

 

 

وی اعلام کرد: بخش‌هایی هم ابداعات و ابتکاراتشان بود برای حرکت خودروها در برف یا انجام ماموریت‌های مختلف پلیسی، امنیتی،اطلاعاتی و از جهت آمادگی نیز گزارش‌های تیم‌های پیشرو ما نشان می‌دهد از جهت مهارت، آموزش، توانمندی و آمادگی دوستانمان و هم رزمانمان در انتظامی و مرزبانی استان وضعیت خوبی دارند و از این جهت خدا را شاکر هستیم و قدردانی می‌کنیم.

 



سرلشکر باقری تصریح کرد: در این سفر جمع بندی‌هایی در مورد وضعیت انتظامی و مرزبانی استان خواهیم داشت که در جهت ارتقاء توان و کیفیت عزیزان ان شاء‌الله مؤثر خواهد بود.

کد خبر 1192484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha