تداوم همدلی کانون شهدای سرخاب تبریز در رسیدگی به محرومین با اهدای ۱۴۰ بسته ارزاق

به همت تلاشگران کانون فرهنگی هنری مسجد صفای بنی هاشم تبریز و در ادامه کمک های همدلی،۱۴۰ بسته ویژه ارزاق توسط بچه های مسجد تهیه و در بین مددجویان ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت منطقه سرخاب توزیع شد.

«جعفر محمدخانلی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از تهیه و اهدای ۱۴۰بسته ویژه ارزاق به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و با مشارکت کانون خدمت رضوی مسجد همزمان با ایام ماه ذی الحجه خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: یکی از امور مسلم در سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع)، اهتمام ایشان به رفع نیاز مستضعفان و محرومان و یتیمان است. آن بزرگواران می کوشیدند کرامتشان را حفظ کنند و محرومیت هایشان را بزدایند؛ زیرا آنان را محبوب خدا و وسیله رحمت الهی می دانستند. آنها خود را از محرومان می پنداشتند. از این رو به آنان عشق می ورزیدند و آنان را بزرگ و عزیز می داشتند.

محمدخانلی با بیان اینکه از جمله وظایف بسیار مهم اهل ایمان نسبت به یکدیگر،مواسات و یاری کردن یکدیگر و شریک ساختن در مال است،افزود: برهمین اساس تلاشگران کانون و مسجد با مشارکت خیرین،اقدام به تهیه ۱۴۰ بسته ویژه ارزاق نموده و در مرحله ۲۰ از کمک های همدلی و خداپسندانه خود در بین مددجویان ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت منطقه سرخاب توزیع شد.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج،روغن،چای،قند و... به ارزش هر بسته بیش از ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در این مرحله از توزیع بسته های احسان ارزاق،مبلغ ۷۰ میلیون تومان از محل کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین برای این امر خداپسندانه هزینه شده است.

جعفرخانلی با اشاره به این مطلب که حفظ کرامت و شأن خانواده های عزیز از اولویت های تلاشگران مجموعه است،تاکید کرد: تمامی مراحل تهیه بسته ها چراغ خاموش و توزیع آنها شبانه در درب منازل صورت می پذیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم در پایان ضمن تجلیل ویژه از خیرین،تلاشگران کانون،بسیج،کانون خدمت رضوی،بچه های مسجد که این امور مهم با تلاش آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد: مرحله 21 کمک های همدلی کانون و مسجد،به مناسبت عید بزرگ قربان با قوت بیشتری انجام خواهد شد.

کد خبر 1192487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha