توزیع ۲۰۰ عدد پرچم عید غدیر پیرو برگزاری پویش «هر خانه یک پرچم غدیر»

موسوی گفت: در پی استقبال اهالی شهرک ارم تبریز از طرح پویش «هر خانه یک پرچم»،۲۰۰ پرچم به همت بانوان کانون تهیه و برای نصب در سردرب منازل اهداء شد.

«سیداحمد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک دهه امامت،اظهار کرد: پیرو برگزاری پویش «هر خانه یک پرچم»،بانوان تلاشگر کانون و مسجد،اقدام به تهیه و دوخت ۲۰۰ عدد پرچم مزین به نام مبارک حضرت علی (ع) و عید غدیر نمودند.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: اهمیت روز عیدغدیر به این دلیلی است که اثبات ولایت و امامت امام علی (ع) در این روز اتفاق می‌افتد. از همه مهمتر غدیر تثبیت اتحاد امیر المومنین (ع) با پیامبر اکرم (ص) و یکی بودنشان است.

موسوی با بیان اینکه برگزاری مراسم عید غدیر خم با محوریت مردم بسیار اهمیت دارد،افزود: در همین راستا و اجرای طرح پویش «هر خانه یک پرچم»، بانوان تلاشگر کانون و مسجد،۲۰۰ عدد پرچم را تهیه و اهدا نمودند تا با نصب این پرچم ها در سردرب منازل در دهه ولایت بیشتر به نور اهل بیت (ع) عطرآگین شود.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی در روز عید غدیر خم، برپایی جشن‌ فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان به همت فعالان کانون از دیگر برنامه های اجرایی به همین مناسبت خواهد بود.

مسئول فرهنگی کانون ضمن تشکر از بانوان و عوامل اجرایی این برنامه،خاطرنشان کرد:این اقدام جهت تبلیغ اهمیت بزرگترین عید مسلمانان صورت گرفته است.

کد خبر 1195100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha