آغاز ثبت نام طرح تابستانی جوانان حیدر کرار در تبریز

عهدی گفت: ثبت نام علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی طرح تابستانی جوانان حیدر کرار تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

«رضا عهدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان،اظهار کرد: دوره های آموزشی متفاوت در زمینه های آموزشی،اجتماعی،فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی و گروه جهادی جوانان حیدرکرار برگزار می شود.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: : طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد اجرا می شود.

عهدی با اشاره به برنامه های متنوع این طرح افزود: برنامه های مهارت های اجتماعی،معرفتی،مذهبی،سواد رسانه ای،کلاس های آموزشی،کلاس های ورزشی،اردوهای تفریحی ویژه نوجوانان و جوانان در قالب طرح تابستانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی طرح تابستانی جوانان حیدر کرار تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

عهدی یادآور شد: مدت زمان اجرای این طرح ۲ ماه است و در این مدت سعی داریم ضمن غنی سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان زمینه مهارت آموزی و توانمندسازی آنها را فراهم کنیم.

وی همچنین بیان کرد: آموزش نرم افزارهای کاربردی،اتوکد،فتوشاپ،پریمایر،عکاسی، تصویربرداری برای دانش آموزان متوسطه و دانشجویان برگزار خواهد شد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار خاطرنشان کرد:علاقمندان برای شرکت در این طرح تابستانی می توانند با مراجعه به آدرس: مارالان – کوی زمزم – مسجد حضرت علی اصغر (ع) همه روزه از ساعت ۱۹الی ۲۱ ثبت نام خود را قطعی کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۰۲۲۳۵۱۶۲۶ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1195849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha