برگزاری جشن غدیر بچه های مسجد صفای بنی هاشم تبریز

محمدخانلی گفت:جشن بزرگ غدیر خم با همت کانون شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم،هیات امناء،پایگاه بسیج و خیرین در فضای باز مقابل مسجد برگزار شد.

«جعفر محمدخانلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تبریک عید ولایت،اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر مراسم جشنی با حضور اهالی منطقه با همت کانون فرهنگی هنری و با مشارکت پایگاه بسیج مسجد و خیرین در فضای باز محوطه مسجد صفای بنی هاشم برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز با بیان اینکه عید غدیر یکی از با فضیلت‌ ترین و با اهمیت ‌ترین اعیاد اسلامی است، گفت: این واقعه بیانگر بقای رسالت پیامبر اکرم (ص) و دوام دوره الهی آن حضرت در تجلی‌گاه وجود حضرت امیرالمؤمنان علی (ع) بوده است.

محمدخانلی افزود: همزمان با عید غدیر خم جشن بزرگ عید با اجرای برنامه های مختلف از قبیل قرائت زیارت امین الله، سخنرانی «حجت الاسلام ایمانی»،مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) «جعفر مرادی،حسن عبادپور، صمد قلیزاده»،نورافشانی خیابانی، اجرای گروه سرود یاوران شهید سلیمانی پایگاه شهید دلخاک و اجرای صیغه عقد اخوت توسط حجت الاسلام اصولی برگزار شد.

وی با بیان اینکه عید غدیر خم فرصتی ارزنده برای ترویج مهربانی، همدلی و محبت در جامعه می باشد، خاطرنشان کرد: این عید مبارک فرصت مغتنمی برای پرداختن به جامعیت شخصیت حضرت امیرالمومنین(ع) است؛ باید خصوصیات و شایستگی‌های آن حضرت به مردم و جهانیان شناسانده و معرفی شود؛ بشر امروز تشنه عدالت، حقیقت، معرفت و یک زندگی انسانی است و اگر بخواهیم به مردم الگویی تمام‌عیار در عرصه‌های مختلف زندگی ارائه کنیم، امیرالمومنین علی(ع) بهترین الگو است.

 

کد خبر 1197499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha