غذای گرم و هدیه های مومنانه کانون شهدای سرخاب با توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم

به همت و با تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز، ۱۱۰۰ پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد.

«جعفر محمدخانلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از طبخ و توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم در قالب «اطعام علوی» به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: چرخ آسیای جامعه ایمانی بر پایه محبت و پیوستگی و حفظ کرامت ها می گردد. ظهور محبت ایمانی در دست ها و قدم های مؤمنان تجلی می یابد و با برآوردن نیازها، محبت ها افزون می گردد. از محبوب ترین کارها نزد خدا، قیام برای رفع نیازهای برادران ایمانی و تلاش در رفع آن است.

محمدخانلی با بیان اینکه امام علی (ع) زیباترین صحنه های مواسات را جلوه بخشید ، افزود: بر همین اساس فعالان کانون و بچه های مسجد با کمک خیرین،مرحله ۲۱ کمک های همدلی خود را با طبخ و توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم در قالب «اطعام علوی» انجام دادند.

وی با بیان اینکه غذاها در ۲ نوبت و ۲ نوع (قورمه سبزی،قیمه) طبخ و توزیع شد،گفت: در مرحله ۲۱ از کمک های مومنانه کانون و مسجد،مبلغ بالغ بر ۲۲ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و اهالی منطقه در این احسان معنوی هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با تقدیر از همراهی فعالان کانون و مسجد و مشارکت خیرین در راستای خدمت رسانی به اهالی منطقه،خاطرنشان کرد:مرحله ۲۲ کمک های خداپسندانه همزمان با ماه محرم با توزیع بسته های غذایی انجام خواهد شد.

کد خبر 1198803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha