غذای گرم کانون اصحاب المهدی بر سفره نیازمندان

عهدی گفت: به مناسبت عید بزرگ مباهله وغدیر و در مرحله ۱۵ از اهدای کمک های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری با مشارکت خیرین وگروه جهادی جوانان حیدر کرار،۱۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد.

رضا عهدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: به همین مناسبت و در قالب «احسان علوی»،۱۰۰۰پرس غذای گرم طبخ و در بین خانواده های کم بضاعت در منطقه توزیع شد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: طعام دادن بخشی از اعمال تربیتی است، زیرا شخص اطعام کننده در حقیقت دو چیز را انفاق می کند: اول مال، دوم تلاش؛ به همین سبب است خداوند اطعام را کفاره اصلی گناهان بسیار یا بخشی از کفاره گناهان قرار داده است، زیرا اطعام تاثیر عمیقی در استحکام ارکان برادری در جامعه دارد و آن را باید نظیر هدیه، دست دادن و تبسم در اجر و ثواب و آثار اجتماعی دانست.

عهدی با بیان اینکه خدای سبحان در مورد اجرو پاداش دنیوی احسان و نیکوکاری می‌فرماید: «فئاتهم الله ثواب الدنیا و حسن ثواب الاخره و الله یحب المحسنین؛ خداوند پاداش این جهان، و پاداش نیک آن جهان را به آنها داد و خداوند نیکوکاران را دوست می‌دارد»،افزود: در همین راستا فعالان کانون و جوانان گروه جهادی حیدر کرار در تداوم کمک های مومنانه خود،در مرحله پانزدهم ۱۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و اهدا شد.

وی با اشاره به توزیع اقلام معیشتی،غذای گرم و گوشت قربانی بین افراد بی‌بضاعت، بیان کرد: مبلغ بیش از ۲۰ میلیون تومان از نیات خیرین برای تهیه و طبخ و توزیع این مرحله هزینه شده است.

عهدی گفت: با تأسی از مولا علی (ع) که شب ها بدون این که دیده شود به یاری نیازمندان می شتافت،تمامی فعالیت های اعضای کانون و جوانان حیدرکرار به صورت شبانه و چراغ خاموش انجام می پذیرد.

مسئول گروه جهادی ضمن قدردانی از تلاش و مشارکت همه‌جانبه خیرین،اعضای کانون،بسیج،نمازگزاران،خاطرنشان کرد:مرحله ۱۶ اهدای بسته های معیشتی با همت خیرین در روز های آینده و در ایام ماه محرم و صفر،اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1199330

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha