پنجمین دوره ملی بینش مطهر «ویژه دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان» در تبریز

سوارگفت: پنجمین دوره ملی بینش مطهر «ویژه دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان» با محوریت اجرایی کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم در تبریز آغاز شد.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،از آغاز پنجمین دوره ملی بینش مطهر «ویژه دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان» با محوریت اجرایی کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم در دانشگاه فرهنگیان تبریز خبر داد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر  آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری گفت: بینش مطهر موسسه تخصصی است  که در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

مدیر استانی دوره طرح بینش مطهر افزود:این دوره آموزشی با اهداف ایجاد نظام فکری منسجم،زمینه ساز اندیشه ظهور و حماسه،کادرسازی تربیت مربی ومدرس،توانمندی معرفتی و بصیرتی،ارتقاء سطح بینش و معرفت دانشجو معلمان در حال برگزاری می باشد.

سوار تصریح کرد:این دوره ویژه دانشجو – معلمان دانشگاه فرهنگیان  می باشد و نفرات برتراز امتیازات  تخفیف در خرید کتب،شرکت افراد موفق در اردوها،برنامه های فرهنگی نهاد و دیدارهای سالانه با مقام معظم رهبری، بهره مند خواهند شد.

وی افزود: کلاس‌های بینش مطهر از ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری با محوریت کتب آزادی انسان، آزادگی بندگی،خدا در زندگی انسان،بینش و رفتار قرآنی آغاز خواهد داشت و در پایان دوره به کسب کنندگان حد نصاب نمره پایانی گواهی صادر خواهد شد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر در پایان خاطرنشان کرد: دوره ملی بینش مطهر با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری است و تلاش شده تا افکار،عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1199807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha