دیدار رئیس ستاد فهما کشور با امام جمعه تبریز

حجت الاسلام والمسلمین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه مهدی الله‌وردی‌زاده، معاون پشتیبانی و مالی ستاد فهما کشور در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی با حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس ستاد فهما کشور در این دیدار صمیمی با تأکید بر احیای جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در مدیریت فرهنگی مساجد اظهار داشت: رونق مسجد در حوزه های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی مستلزم فعالیت مبتکرانه و خلاقانه بچه های مسجد به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

وی با تأکید بر همگرایی و وحدت متولیان امور مساجد خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید پرچمدار رونق مسجد باشند و در این راستا سیاست کادر سازی در بستر مسجد با هدف فعالیت های فرهنگی در اولویت قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده ادامه داد: اگر حاکمیت و حلقه‌های میانی درست و در چارچوب به نهضت بازگشت به مسجد متعهد بوده و این مولفه را به عنوان شعار خود قرار دهند، شاهد استقبال بازگشت مردم به مساجد نیز خواهیم بود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تأکید بر اهمیت نقش و جایگاه کانون های فرهنگی هنری در جذب جوانان به مساجد خاطرنشان کرد: نیازمند وحدت حداکثری میان نهادهای مسؤول در امور مساجد هستیم.

سیدقاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و دبیر ستاد فهما استان نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: منش، سبک و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستاد فهما در تحقق اهداف این نهاد مردم راهگشا بوده است.

همچنین محمد هادی‌نیا، مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پرداخت.

 

کد خبر 1198349

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha