فراخوان اهداء خون موسسه تسکین همزمان با روز ملی اهدا خون در تبریز

میلانی گفت: انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از همراهان و داوطلبان خود جهت شرکت در این رویداد دعوت به عمل می آورد.

«جواد میلانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تسلیت ایام ماه محرم،از اعلام فراخوان موسسه تسکین برای اهداء خون،همزمان با روز ملی اهداء خون خبر داد.

مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز اهدای خون از تمامی شهروندانی که می توانند در این امر معنوی با اهدای خون خود برای کودکان سرطانی سهیم باشند، دعوت به مشارکت در طرح بشردوستانه اهداء خون می کنیم.

میلانی افزود: این اقدام صبح یکشنبه همزمان با روز اهدای خون از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در سازمان انتقال خون واقع در روبروی مسجد کبود با رعایت کامل نکات و پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد که از عموم مراجعین موسسه دعوت بعمل می آید در شرایطی که جمعیت زیادی از بیماران نیاز مبرم به خون دارند مشارکت نموده و با اهداء خون زندگی را به بیماران پیشکش کنند.

مدیر عامل موسسه تسکین خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از همراهان و داوطلبان خود جهت شرکت در این رویداد دعوت به عمل می آورد.

کد خبر 1201182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha