اولین نشست مشترک شورای اداری استان با روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها در سال جدید

اولین نشست مشترک شورای اداری استان با روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانها با حضور علیرضا زندوکیلی؛مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  اولین نشست مشترک شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها در سال جدید با حضور علیرضا زندوکیلی؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران  ، معاونین، روسای ادارات شهرستان  و کارشناسان اداره کل در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در این نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با مهم دانستن جایگاه و منزلت اجتماعی کتابداران گفت:کتابداران در خط مقدم هستند و کتابخانه ها جبهه فرهنگی هر شهرستان و نیازمند پشتیبانی ما؛ اگر کتابداران نباشند حضور هیچ یک از ما معنا ندارد.

 وی با مهم دانستن انجام کارهای فرهنگی به ویژه اقدامات ترویج کتاب و کتابخوانی آن را  اقدامی ماندگار و فاخر عنوان کرد و گفت:همه ما همچون یک خانواده هستیم و باید همانند اعضای یک خانواده در کنار همدیگر مشکلات را بیان و در راستای رفع آن اقدام نماییم، ارائه خدمات فرهنگی به مردم سبب شاداب سازی و افزایش انگیزه زندگی در اعضا می شود و شاد کردن دل مردم اقدامی ارزشمند و خداپسندانه است؛ در ذهن مردم واژه های کتاب و کتابخوانی و کتابخانه دارای احترام و ارزش است و همه مردم این اقدام بزرگ فرهنگی را به نیکی پذیرفته و قبول دارند.

زندوکیلی انسجام و هم افزایی در کارها و برقراری ارتباط مستمر با همکاران و مسئولین استان، تعامل مستمر وهمکاری تنگاتنگ با فرمانداران، رعایت بیش از پیش پروتکل های اداری، توجیه کامل نسبت به مسائل نهاد کتابخانه ها، توجه ویژه به برگزاری جلسات مستمر انجمن را امری مهم و ضروری در پیشبرد اهداف و وظایف کاری کارکنان و روسای ادارات شهرستان عنوان کرد و ضمن مهم دانستن انجمن خیرین کتابخانه ها  در خصوص شناسایی و استفاده از این پتاسنیل تاثیرگذار در جهت ترویج کتابخوانی، توسعه و تجهیز فضاهای کتابخانه ای در شهرستان ها تاکید کرد.

در این نشست روسای ادرات شهرستان ضمن ارائه نظرات خود پیرامون وضعیت کتابخانه‌ها و نحوه ارائه خدمات، پیشنهاداتی نیز به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی مطرح کردند.

بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های سه ماهه نخست سال و یکسال گذشته کتابخانه‌ها توسط کارشناسان اداره کل و روسای ادارات شهرستان‌ها بخش دیگری از این جلسه بود.

کد خبر 1192503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha