طرح سنجش نوآموزان در ۱۸ پایگاه استان زنجان اجرا می شود

اسماعیلی از اجرای طرح سنجش نوآموزان در ۱۸ پایگاه در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲۱ هزار و ۳۶۷ نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی مورد سنجش قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم افتتاحیه طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبستان صیرفیان ناحیه یک شهر زنجان برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان ، گفت : امسال بیش از ۲۱ هزار ۳۶۷ نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، در این طرح مورد سنجش قرار خواهند گرفت .

 

علی اسماعیلی با قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در طرح سنجش نوآموزان عنوان کرد: امسال طرح سنجش نوآموزان  در 18 پایگاه  در سطح استان و با مشارکت نیروهای آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

 

وی همچنین به ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی اشاره کرد و افزود : برای سال تحصیلی پیشرو در زمینه ثبت نام دانش آموزان  دوره ابتدایی در برخی مناطق چالش هایی وجود داشت که به لطف خدا و با مدیریت و تلاش همکاران،  فضای خوب ، آرام و منظم در ثبت نام دانش آموزان ابتدایی به ویژه در پایه اول حاکم است .

کد خبر 1192551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha