آمادگی کمیته امداد ماسال برای جمع آوری نذورات عید قربان

حیدری از آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال برای جمع آوری نذورات عید قربان خبر داد.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: خیران و نیکوکاران در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه با شبکه دامپزشکی برای تایید سلامت دامها هماهنگی صورت گرفته است افزود: نیک اندیشان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت «6037997950026782»به نام کمیته امداد شهرستان ماسال پرداخت کنند.

 

وی گفت: نذورات قربانی مردم خیر شهرستان ماسال اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

 

حیدری با اشاره به اینکه مشارکت مردم در پویش نذر قربانی با هر مبلغی امکان پذیر است و کمیته امداد براساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده، نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان مناطق محروم اقدام خواهد کرد تصریح کرد: نذورات جمع‌آوری شده، بلافاصله در بین نیازمندان شناسایی شده شهرستان ماسال با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با اشاره به اینکه این نهاد 301 نفر ایتام و بدسرپرست و 154 بیمار صعب العلاج و خاص و چهار هزار و 500 خانوار را تحت پوشش دارد خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران برای اطلاعات بیشتر و مشارکت می‌توانند با شماره تلفن واحد اکرام ماسال 01344660076 تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 1192630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha