اجرای «پویش نذر قربانی و عقیقه» در کرمانشاه

امامیان ،گفت: به مناسبت ایام با سعادت عید قربان «پویش نذر قربانی و عقیقه» به همت خادمیاران رضوی برگزار می شود.

سید جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش نذر قربانی ،گفت: در این مرحله ذبح  ۱۱۰ راس گوسفند در راستای اجرای امینانه نیت ناذرین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بسته بندی گوشت قربانی پیش بینی شده است که توسط شبکه محله ای و منطقه ای خادمیاری بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،افزود: تاکنون ۸۷۰ راس گوسفند و توزیع ۱۷ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت طی ۱۵ مرحله قربانی و عقیقه  در استان انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه  «نذر قربانی» در روز عید قربان به عنوان یک سنت حسنه،خاطر نشان کرد: در این پویش که عموم مردم و خیران می‌توانند در آن شرکت کنند به میزان مشارکت مردم، گوسفند تهیه و نذر سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) و همچنین دفع بلا از جامعه می‌شود. گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

امامیان تصریح کرد: خیرین و عموم مردم می توانند از طریق شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱  بنام آستان قدس رضوی و شناسه واریز ۲۲۰۰۰۱۴۱۰۹ نزد بانک ملت، خادمیاران رضوی را در اجرای هر چه بهتر این پویش یاری کنند.

 
 
دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،اظهار کرد:مجموعه خادمیاران رضوی شهرستان با عنایت حضرت امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها و انجام سنت زیبای قربانی با هدف کمک به مستمندان و اقشار کم‌بضاعت اقدام کردند.

 

کد خبر 1192738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha