۴مدرسه صومعه‌سرا میزبان اسکان مهمانان تابستانی

بالو گفت: ۲۹ کلاس در قالب چهار مدرسه صومعه‌سرا میزبان اسکان مهمانان تابستانی است.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به همت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان چهار آموزشگاه صومعه‌سرا میزبان مسافران تابستانی است.

 

مدیر آموزش و پرروش صومعه‌سرا با بیان اینکه آموزشگاه نمونه دولتی الزهرا با ۱۰ کلاس به عنوان مدرسه ویژه است، افزود: دبستان بنت‌الهدی طاهرگوراب با چهار کلاس درس، دبستان هاجر اباتر با ۱۰کلاس و دبیرستان حضرت زینب(س) گوراب‌زرمیخ با ۵ کلاس میزبان مسافران هستند.

 

وی گفت: اکثر مسافرانی که در مدارس این شهرستان پذیرش می‌شوند از خانواده‌های فرهنگیان هستند و در صورت مراجعه و وجود ظرفیت خالی پرسنل غیر از مجموعه آموزش و پرورش نیز مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

 

بالو تصریح کرد: مسئولان ستاد اسکان آموزش و پرورش صومعه‌سرا برای میزبانی از مسافران تابستانی نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه فراهم آوردن رفاه و آسایش مسافرین در تعطیلات در دستور کار ستاد اسکان آموزش و پروش صومعه‌سرا است که در صددیم به نحو احسن انجام شود خاطرنشان کرد: تا روز گذشته بالغ بر 50 نفر در قالب 10 خانوار در مدارس این شهرستان اسکان پیدا کرده‌اند.

کد خبر 1192952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha