آسیب های کرونا به حوزه  تعلیم و تربیت  جبران نشود ترک تحصیل های گسترده اتفاق می افتد

عضو کمیسیون ‌آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آسیب ها ی کرونا به نظام تعلیم و تربیت جبران نشود ترک تحصیل های گسترده اتفاق می افتد و آسیب های تربیتی نیز بیشتر می شود.

احمدحسین فلاحی در گفت وگوبا خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به آسیب های کرونا به نظام آموزش و پرورش،گفت: راحت تر می توان آسیب های که به بخش آموزش  به دلیل کرونا وارد شده است را جبران کرد، در ابتدا اعلام کردند که با افزایش زمان آموزشی می خواهند این عقب افتادگی را  جبران کنند که این امر محقق نشد  و پشنهاد ما این است که  با افزایش سرفصل های واحدها تا حدودی این عقب افتادگی را جبران کنند.

 

این عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بخش  تربیتی ما آسیب جدی دیده ایم که جبران آن به این سادگی ها نیست و همین مسئله کار را سخت کرده است .البته موضوعی که  دربحث آموزش مجازی کلا فراموش شد بحث دیر آموزان بود که باید برای آنها برنامه ویژه داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: تا الان ما برنامه ای را برای جبران این عقب افتادگی ها از وزارت آموزش و پرورش ندیده ایم وحتی زمان آموزشی را که اعلام کردند را لغو کردند و بحث های تربیتی صرفا آموزشی برگزار شد و تمام شد و در بحث دیرآموزان گزارشی دریافت نکردیم.

 

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: آنچه که مهم است برنامه آموزش وپرورش است که تا کنون برنامه مشخصی در این رابطه ارائه نداده اند و تا الان درگیر انتصابات و تغییرات در این وزارتخانه بودند.اگر آسیب ها جبران نشود ترک تحصیل های  گسترده اتفاق می افتد و آسیب های تربیتی نیز بیشتر می شود.

کد خبر 1192978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha