دستگاههای فرهنگی آسیب هایی که متوجه انقلاب و نظام است را شناسایی کنند

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد هویت زدایی از انقلاب گفت: دستگاههای فرهنگی آسیب هایی که متوجه انقلاب و نظام است را شناسایی کنند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت وگو با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر بحث هویت زدایی از انقلاب گفت: جریان ساده زیستی،عدالت خواهی ،مردمی بودن و دهها ویژگی دیگر از جمله  مسائلی است که  توانسته است انقلاب را به عنوان جریان فکری در دنیا معرفی کند.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب امروزتمام  تلاش شان این است که این اجزا را بگیرند یعنی ویژگی های فرهنگی،اعتقادی، روحیه ایثار وگذشت  را که به عنوان مطالبه عمومی در مردم شکل گرفت و باعث شکل گیری انقلاب شود را مورد آسیب قرار دهند.

 

وی تاکیدکرد: در چنین شرایطی باید دستگاههای فرهنگی این آسیب ها را شناسایی کنند و زیرساخت های لازم برای مقابله با این آسیب ها را که هویت انقلاب را هدف قرار داده اند را بگیرند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: قطعا کسانی که در متن انقلاب و کوران انقلاب بودند کمتر در معرض این آسیب یعنی هویت زدایی هستند ولی نسل جوان ما که از آن سالها فاصله گرفته اند درمعرض تهدیدات گوناگون هستند که امیدواریم برنامه های برای این نسل داشته باشیم که بیشتر با هویت و فرهنگ انقلاب آشنا شوند.

کد خبر 1193052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha