٩٩٨ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی گلستان 

بی باک گفت: ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی استان گلستان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۹۸ میلیارد ریال است که با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله به متقاضیان طرح های مشاغل خانگی پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، «موسی بی باک» گفت: از تعداد 509 رشته مشاغل خانگی، بسیاری از مجوزهای مشاغل خانگی(486 رشته) ثبت محور و به صورت آنی صادر می شوند و سایر مجوزهای (23 رشته) که نیازمند استعلام دستگاههای زیربط است سه روزه نهایی و مجوز صادر می شود.
 

 

معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: توسعه مشاغل خانگی فرصت مغتنمی برای افزایش درآمد خانواده ها است و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان سردمدار تسهیل صدور مجوز کسب و کار در استان است.
 

 

بی باک بیان داشت: ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی استان در سال 1401 بالغ بر 998 میلیارد ریال می باشد که با سود 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله به متقاضیان طرح های مشاغل خانگی پرداخت می شود.
 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت همراهی و همکاری شهردارهای استان در خصوص ایجاد بازارچه های محلی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی، شاهد افزایش مهارت و رشد رونق اقتصادی درحوزه مشاغل خانگی خواهیم بود.

 

کد خبر 1193108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha