محرومان باید لذت و طعم انقلاب را بچشند/توزیع درست خدمات سبب رضایتمندی مردم می‌شود

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی گفت: قشر کشاورز، روستایی و عشایر همیشه در تولید کالاهای اساسی نقشی بی بدلیل دارند و ضروری است امکاناتی همچون بیمه در اختیار همه این افراد قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۴تیر) در نشست با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اظهار کرد: خدمت به افراد محروم و زحمت کش کشور یک عبادت است و باید تعداد اعضای این صندوق افزایش پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: بیمه یکی از الزامات هر فرد و خانواده ای است که به برکت نظام جمهوری اسلامی این امکان برای آحاد جامعه شکل گرفته است.

 

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: قشر کشاورز، روستایی و عشایر همیشه در تولید کالاهای اساسی نقشی بی بدلیل دارند و ضروری است امکاناتی همچون بیمه در اختیار همه این افراد قرار بگیرد.

 

وی با تاکید بر فراگیر شدن بیمه اجتماعی گفت: روستاییان و عشایر صاحب نظام و انقلاب اسلامی هستند و محرومان باید لذت و طعم انقلاب را بچشند.

 

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی توزیع خدمات متنوع در مناطق مختلف کشور را برای محرومیت زدایی لازم دانست و گفت: توزیع درست خدمات سبب رضایتمندی مردم می‌شود.

 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور نیز گفت: امسال ۳۰ هزار نفر از جامعه هدف از استان مازندران تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند و این صندوق در مازندران ماهانه بیش از چهار میلیارد تومان مستمری به ۶ هزار خانوار پرداخت می‌کند.

 

«بیت‌الله برقراری» بیان کرد: بر اساس تاکیدات معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه عدالت اجتماعی در بین آحاد جامعه این صندوق در سال ۸۴ شکل گرفت.

 

وی افزود: بسیاری از اقشار توانمند، زحمتکش و تولید کننده کشور تحت پوشش این صندوق بیمه هستند و در یک جهشی مناسب امسال تلاش داریم یک میلیون نفر از این افراد را بیمه کنیم.

 

برقراری تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر عدالت اجتماعی تاکید فراوانی دارند به همین منظور تلاش داریم امسال تعداد قابل توجهی از افراد را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مولود انقلاب است و از ظرفیت آن برای بیمه کردن افراد محروم و روستایی بهره گرفت.

 

کد خبر 1193184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha