تدارک مفصل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در دهه ولایت و امامت؛ از تقدیر از سادات محله کوثر تا اطعام نیازمندان جنوب شهر

حجت الاسلام والمسلمین طوبایی گفت: مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در دهه ولایت و امامت ویژه برنامه‌های متعددی شامل جشن بزرگ ویژه سادات محله کوثر و اطعام غدیر را اجرا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین «جواد طوبایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) با همکاری شورایاری محله کوثر تهران ویژه برنامه های متعددی را برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت اجرا می کند، اظهار کرد: حوزه علمیه امام القائم (عج) و هیئت قمر بنی هاشمی (ع) نیز در برگزاری این برنامه ها با ما همکاری دارند.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) افزود: اعتقاد ما بر این است که در برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد تا بتوانیم جذاب ترین برنامه ها را برای گروه های سنی مختلف برگزار کنیم.

 

وی اضافه کرد: مهم ترین و بزرگ ترین برنامه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت عید غدیر تقدیر از سادات محله کوثر (واقع در محدوده خیابان های 17 شهریور، خراسان و شوش) در روز دوشنبه، 27 تیرماه از ساعت 18 تا 20 است که دکتر غلامعلی حدادعادل که در کودکی همراه والدین خود در این مسجد حاضر می شدند، سخنران این مراسم است.

 

طوبایی گفت: گروه جهادی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با همکاری حوزه علمیه امام القائم (عج) و هیئت قمر بنی هاشمی (ع) ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ایام دهه ولایت و امامت، طبخ و میان شرکت کنندگان در مراسم این مسجد و همچنین میان نیازمندان جنوب شهر تهران توزیع می کنند. قرارگاه جهادی امام رضایی ها نیز قرار است در اجرای این کار به این مسجد کمک کند.

 

وی ادامه داد: سخنرانی یک تن از مستبصرین در شب عید غدیر (یکشنبه، 26 تیرماه) برنامه دیگر مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در بزرگداشت واقعه غدیر خم است که با همراهی جامعه المصطفی(ص) العالمیه صورت می گیرد. این فرد قرار است دلایل خود برای شیعه شدن را در جمع مسجدی ها بازگو کند.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خاطرنشان کرد: هزار بسته شامل یک کتاب با موضوع غدیر و پرچم مزین به نام امیرالمومنین امام علی (ع) در شب میلاد امام هادی (ع) میان شهروندان محله کوثر توزیع می شود. برپایی ایستگاه صلواتی در چهار شب پایانی دهه ولایت و امامت و توزیع شربت و شیرینی از برنامه های دیگر این مسجد در بزرگداشت این دهه است.

کد خبر 1193194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha