آغاز کلاس های تابستانه در کانون فرهنگی هنری نیکان روستای مارکده

عرب گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان طرح غنی سازی اوقات فراغت توسط کانون فرهنگی هنری «نیکان» مسجد جامع روستای مارکده با دعوت از اساتید مجرب در بخش های مختلف آموزشی آغاز شد.

«علی عرب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان طرح غنی سازی اوقات فراغت توسط کانون فرهنگی هنری «نیکان» مسجد جامع روستای مارکده با دعوت از اساتید مجرب در بخش های مختلف آموزشی آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نیکان» مسجد جامع روستای مارکده ادامه داد: کانون فرهنگی هنری «نیکان» در پر کردن اوقات فراغت سال ها است که پیشقدم شده و با برگزاری کلاس های قرآنی، هنری، ورزشی و تفریحی شادی و نشاط را در دل کودکان و نوجوانان ایجاد می کند.

 

وی، یکی از فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری «نیکان» روستای مارکده را پرورش کودکان و نوجوانان قرآنی عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل انس قرآن توسط کانون «نیکان» با استقبال ویژه کوکان و نوجوانان همراه می شود.

 

عرب تصریح کرد: یکی از کلاس های آموزشی که با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان در کنار بزرگسالان همراه می شود کلاس های آموزش قرآن و محافل انس با قرآن است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نیکان» مسجد جامع روستای مارکده بابیان اینکه والدین نیز بسیار از نوع برگزاری کلاس های قرآن کانون فرهنگی هنری «نیکان» رازی هستند گفت: استفاده از اساتید مجرب یکی دیگر از علت های است که از کلاس های آموزش قرآن به صورت گسترده استقبال می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نیکان» مسجد جامع روستای مارکده ادامه داد: ترویج فرهنگ نورانی قرآن از کودکی و نوجوانی، کشف استعدادهای درخشان و شرکت در مسابقات قرآن از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی قرآن است.

 

کد خبر 1193347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha