رویداد آموزشی «کشفی نو» در آران و بیدگل برگزار می شود/۲۵ تیرماه؛ آخرین مهلت نام نویسی

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل از برگزاری رویداد آموزشی کشفی نو در قالب ۷ ورکشاپ و دوره آموزشی در این شهرستان خبر داد.

مرتضی حنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: رویداد آموزشی «کشفی نو» از سوی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و مجموعه رسانه ای طاووس بهشت وابسته به این کانون در آران و بیدگل اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: این رویداد با هدف کشف استعدادهای نوجوانان ۱۴ تا ۱۹ سال و تربیت نیروهای متخصص در زمینه های تولیدات رسانه ای در قالب ۷ ورکشاپ و دوره آموزشی به صورت حضوری برگزار می شود.

 

حنایی افزود:  ورکشاپ فیلم سازی با موبایل، مبانی فیلم نامه نویسی، موشن گرافیک، تدوین فیلم، تصویربرداری، گرافیک و ورکشاپ عکاسی از جمله دوره ها و کارگاه های آموزشی رویداد کشفی نو خواهد بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل  ادامه داد: علاقه مندان می توانند حداکثر تا ۲۵ تیرماه با مراجعه به سایت مجموعه رسانه ای طاووس بهشت از طریق فرم مربوطه (اینجا)  ثبت نام اولیه خود در مصاحبه دوره را انجام دهند.

 

مرتضی حنایی با بیان اینکه حضور قطعی متقاضیان در دوره، منوط به پذیرش در مصاحبه اولیه خواهد بود، افزود: شرکت کنندگان دوره های مختلف این رویداد گواهی نامه معتبر شرکت در دوره دریافت خواهند کرد.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

 ‌

کد خبر 1193366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha