اجرای متفاوت کاروان های شادی سرایان در طول دهه ولایت

کاروان های شادی با استفاده از گروه های هنری توانمند، همزمان با دهه ولایت در شهرستان سرایان، برنامه های شاد و جذاب ارائه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، فرماندار سرایان امروز (۱۵ تیر) در جلسه ستاد غدیر شهرستان سرایان با توصیه به مدیران گفت: دهه ولایت باید با فعالیت های تبلیغی و ترویجی به دهه تحول در شهر و نمای شهری و بصیرت افزایی تبدیل شود.

 


«یاسر رضوی حیدری» با اشاره به اینکه ارایه خدمات به مناسبت دهه ولایت باید در سطح شهر گسترده تر از قبل برنامه ریزی شود، افزود: هرچه فعالیت های غدیر در سطح شهر گسترده تر باشد جلوه و نمایی بهتری را پیرامون غدیر و اهمیت غدیر را به دنبال خواهد داشت.

 


وی از ادارات و اصناف خواست تا از تمام ظرفیت ها برای پشتیبانی از برنامه های دهه ولایت با محوریت مردم دریغ نکنند.

 


فرماندار سرایان با اشاره به برنامه ریزی در خصوص راه اندازی کاروان های شادی در این ایام تصریح کرد: در سال جاری این کاروان ها با بهره گیری از گروههای فعال هنری و با ارایه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در طول دهه ولایت با محتوی غنی برنامه ریزی شده است که در مکان‌های جمعیتی نقاط شهری و روستاهای فاقد مداح و روحانی به ارایه برنامه های شاد خواهند پرداخت.

 


وی در ادامه بازسازی واقعه غدیر با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و کانون خدام الحسین سرایان را از برنامه های محوری در عصر روز عید غدیر به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی عنوان کرد که بالغ بر صد نفر در این برنامه ایفای نقش خواهند داشت.

 


دیدار با سادات، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی، اطعام ۱۵ هزار نفر در سطح شهرستان با مشارکت هیئت های مذهبی، برگزاری جشن محوری غدیر در سه نقطه شهری، مسابقات فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ غدیر و نهج البلاغه، برگزاری مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی غدیر، تزئین و نصب پارچه نوشته در سطح شهر با موضوع غدیر و ولایت بخشی از برنامه های پیش بینی شده دهه ولایت در سرایان اعلام شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1193389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha