توسعه متوازن از الزامات مدیریت در جهرم است

رضایی کوچی با تاکید بر لزوم توسعه متوازن شهرستان جهرم، گفت: اگرچه جمعیت قابل توجهی از شهرستان در بافت شهری زندگی می کنند و باید نسبت به آنها اهتمام شود اما باید تمام نقاط شهری و روستاها یکسان دیده شده تا احساس امید در مردم جریان پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (چهارشنبه ۱۵ تیر) در آیین معارفه فرماندار ویژه جهرم گفت: در عرصه مدیریت تخریب و تهمت ها طبیعی است و کسی که برای رضای خدا کار کند از این تهدیدها هراسی ندارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توسعه متوازن شهرستان، افزود: اگرچه جمعیت قابل توجهی از شهرستان در بافت شهری زندگی می کنند و باید نسبت به آنها اهتمام شود اما باید تمام نقاط شهری و روستاها یکسان دیده شده تا احساس امید در مردم جریان پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیری که نگاهش بخش محور است قابل قبول نیست، عنوان کرد: نگاه مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه فرماندار به مناطق محروم از ضروریات و الزامات است.

رضایی کوچی همچنین با اشاره به تفاهم نامه استاندار در راستای اجرای چندین پروژه عمرانی در استان فارس عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه قرار است پروژه های عمرانی در حوزه های نیرو، بهداشت، راه و شهرسازی، حمل و نقل و کشاورزی با اعتبار 130‪ هزار میلیارد تومان معادل 13 برابر اعتبارات عمرانی استان به اجرا در آید.

وی گفت: پروژه های مهمی همچون انتقال آب از دریا به فارس، اتصال مراکز شهرستان به شبکه ریلی پتروشیمی ها و... در قالب تفاهم نامه توسط استاندار فارس منعقد شده و با اجرایی شدن آن تحولی در استان شکل می گیرد.

 رضایی کوچی خاطرنشان کرد: در شهرستان جهرم نیز توسعه فرودگاه، اکتشافات میادین گازی، اتصال جهرم به شبکه ریلی کشور، باغ نمونه نخل های تجاری و واحدهای صنعتی بزرگ  در حال انجام است.

در این مراسم از تلاش های شفیعیان در طول مدت تصدی فرمانداری جهرم قدردانی و «محمدحسن شعبانی» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جهرم منصوب شد.

کد خبر 1193601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha