آیین ازدواج آسان ۱۳ زوج تحت پوشش بهزیستی دزفول برگزار شد

مراسم ازدواج ۱۳ زوج تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان دزفول با حضور مسئولان و جمعی از خیرین بهزیستی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدحسن پرآور» شامگاه (چهارشنبه ۱۵ تیر) در آیین ازدواج آسان ۱۳ زوج تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: امروز روز زوج های جوان و کسانی است که زندگی مشترک خود را با نام خدا و مدد از زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) آغاز می کنند و قطعا خداوند حامی جوانان در مسیر انتخاب شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول افزود: خیر و برکت در دنیا و آخرت در ازوداج جوانان است، از اداره بهزستی و خیرین بهزیستی برای برگزاری چنین مراسمی قدردانی می کنم چرا که به هم رساندن و ازدواج ۱۳ زوج کار بسیار بزرگ و خدا پسندانه ای است و باید بهتر و بیشتر از گذشته این جوانان را حمایت کند.

 

وی اضافه کرد: خانواده ها باید یاری گر فرزندان در مسیر تشکیل خانواده باشند، با شرایط موجود زندگی زوج های جوان بدون داشتن حمایت خانواده به سختی امکان پذیر است، ثمره این مراسم ازدواج باید اشتغال مرد باشد چرا که شغل مرد گرما بخش خانواده است.

 

پرآور تاکید کرد: جامعه ما به سمت پیری سوق پیدا می کند، اگر تسریع در زاد و ولد نداشته باشیم در آینده نه چندان دور جمعیت ما رو به کاهش می رود، چنین چیزی خواسته قلبی دشمن است چرا که نمی خواهند جمعیت شیعیان جهان افزایش پیدا کند.

 

وی ابراز امیدواری کرد ثمره این زندگی مشترک فرزندان صالح و سالم باشد و یاد آور شد: همه ما باید تلاش کنیم تا برای جوانان های فرصت های شغلی ایجاد شود و با حمایت از آنها فرزندانی که سازنده آینده ایران اسلامی هستند را تحویل جامعه دهند.

 

پرآور در پایان ضمن اعلام برنامه ریزی برای کمک به جوانان به ۱۳ زوج حاضر ۱۳ هدیه ای طرف شهرداری و شورای شهر دزفول اهدا کرد.

 

کد خبر 1193640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha