اجرای نمایش سیار از عید قربان تا عید غدیر در قزوین

موسوی از اجرای نمایش سیار، مسابقه و قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت عید قربان و عید سعید غدیر در استان قزوین خبر داد.

«سیدعلی اکبر موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین بیان کرد: واحد هنرهای نمایشی کانون قزوین در قالب گروه پنجم کشور از 25 تا 28 تیر ماه با استفاده از یک گروه بومی و کامیونت نمایش سیار استان، نمایش «هیس ما یک نقشه داریم» به کارگردانی مرجان مسگری را در 6 نوبت به روی صحنه می‌برد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ادامه داد: از همه کودکان و نوجوانان استان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت می کنیم و برخورداری بچه‌ های مناطق کمتر برخوردار از این طرح از اولویت‌های انتخاب محل اجرا در استان قزوین است.

 

وی عنوان کرد: هدف از ویژه برنامه سراسری عید تا عید با نمایش فیلم و تئاتر در شهرها و روستاهای ایران ایجاد نشاط اجتماعی و پربارسازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است که در این برنامه در استان از همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بسیج ادارات و نواحی شهرستان و بنیادغدیر استان هم استفاه می کنیم.

 

موسوی اعلام کرد: برنامه تماشاخانه ‌های سیار کانون پرورش فکری در سطح کشور با اجرای فعالیت ‌های متنوع شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب، اجرای نمایش، پخش فیلم‌ های سینمایی و انیمیشن، مسابقه و سرگرمی برای اجرا بر روی پنج دستگاه تماشاخانه سیار و با همکاری و همراهی نهادهای مختلف در استان‌های کشور که اهداف مشترکی در حوزه تعلیم و تربیت دارند، انجام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته نمایش «هیس ما یک نقشه داریم» ساعت 18 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه 25 تیر ماه در مسجد چهارده معصوم محله هادی آباد، 26 تیر بوستان رز در منطقه مشعل دار، 27 تیر برج های کسری در منطقه پونک و 28 تیر ماه در ناحیه شهری مهرگان اجرا می شود.

 

گفتنی‌ است نویسنده و شاعر نمایش«هیس ما یک نقشه داریم» مهدی مردانی است و مرجان مسگری، سحر نجفی، زهرا کریمی و فریناز شیرخانی به عنوان بازیگر در آن حضور دارند.

 

کد خبر 1193702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha