جستجوی واژه «ایران» در اشعار سنایی و مسعودسعد سلمان

برنامه «پارسی گویان» این هفته پنجشنبه هفدهم تیرماه، با حضور دکترمحمدجعفر محمدزاده استاد دانشگاه و پژوهشگرزبان و ادبیات فارسی به بررسی واژه «ایران» دراشعار سنایی و مسعودسعد سلمان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «پارسی گویان» پنج شنبه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ با محوریت پاسداشت زبان فارسی ازرادیوایران پخش می‌شود

زهرا صالحی تهیه کننده برنامه «پارسی گویان» بیان کرد: این هفته پنجشنبه با حضور دکترمحمدجعفرمحمدزاده استاد دانشگاه و پژوهشگرزبان  و ادبیات فارسی به بررسی واژه «ایران» دراشعار سنایی و مسعودسعد سلمان خواهیم پرداخت.

صالحی اظهار داشت: بعد از بررسی واژه «ایران» در اشعار این دو شاعر گفتگویی با زهرا حسین زاده شاعر اهل افغانستان خواهیم داشت وتینا میرکریمی گزارشی را از فرهنگستان زبان و ادب فارسی اماده کرده است 

این‌ تهیه‌کننده در پایان تصریح کرد: در قسمتی از ا برنامه فرزانه شکراللهی کارشناس ادبیات بخش هایی از شاهنامه را می خواند.

«پارسی گویان» به تهیه کنندگی زهرا صالحی و با اجرای حسن همایی و با حضور محمدجعفر محمدزاده پنجشنبه ها ساعت ۱۶ و بازپخش آن سه شنبه ها بعد از خبر ساعت ۲۳ از رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 1193852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha