کردستان در کشور استانی با فرهنگ و تمدن شناخته شده است/نیروهای جوان و تحصیلکرده از ظرفیت‌های کردستان هستند

آیت‌الله رئیسی گفت: کردستانی دارای مردمانی با غیرت و دارای فرهنگ و تمدن بوده و استانی با فرهنگ و تمدن در کشور شناخته شده که جای جای این استان نشان از تاریخ ارزشمندی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در جریان بیست و هفتمین سفر استانی خود در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه عید قربان خدمت مردم غیرتمند، پرتلاش، مجاهد و مقاوم استان کردستان هستیم.

وی بیان کرد: استان کردستان دارای ظرفیت های بسیاری است قطب دامداری و کشاورزی، قطب گردشگری و سرزمین معادن بسیاری است.

 

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: کردستان، استانی است که دارای نیروی کارآمد و جوانان تحصیلکرده است که از ظرفیت های قابل توجه استان محسوب می شود.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی استانی مقاوم شناخته شده و بیش از ۵ هزار شهید و بیش از ۹ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی بیان کرد: کردستان سالهای سال علیرغم توطئه دشمنان اسلامی در هر کوی و برزنی و در هر شهر و دیاری ایستادگی کردند و دارای مردمانی با غیرت و دارای فرهنگ و تمدن است و و استانی با فرهنگ و تمدن در کشور شناخته شده و جای جای استان نشان از تاریخ ارزشمند است.

 

رئیسی بیان کرد: سرداران رشید اسلام بزرگانی مانند شیخ الاسلام و دیگر چهره های استان  این مرز و بوم افتخار آفریدند.

 

وی تصریح کرد: شاهد پرو ژه های نیمه تمامی در استان هستیم این کارها در وسط راه رها شده باید به پایان برسانیم.

 

رئیس جمهور اضافه کرد: ان شالله در برنامه های دولت پروژه های نیمه تمام و اقداماتی که جزو مصوبات سفر خواهد بود در شورای اداری اعلام می شود تا مردم و اصحاب رسانه و مسئولانی که مسئولیت پیگیری و اعلام گزارش به مردم را دارند در جریان قرار بگیرند.

 

وی بیان کرد: در رابطه با مشکلات استان با نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولان و نمایندگان مردم مشورت شده و امید که خداوند متعال توفیق دهد به مردم استان خدمت کنیم.

کد خبر 1193992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha