امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: امر معروف نهی از منکر یک وظیفه و ضرورت در جامعه، ادارات، نهادها و دستگاه‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت شرکت‌ کنندگان به تقوا به شناخت قلبی مومنین از خداوند متعال اشاره کرد و افزود: انسان‌های مومن خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خود می‌دانند و خداوند را در قلب خود جستجو می‌کنند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش خطاب به نمازگزاران و مومنین، تصریح‌کرد: اگر انسان‌های مومن از اعماق قلب خود، وجود خدا را درک کننند هیچ وقت به سوی گناه نمی‌روند.

 

وی به شکست خوردن پی در پی قدرت سایبری رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی که ادعای قدرت اول جهانی در قدرت سایبری خود را می‌دانست چگونه گرفتار قدرت هکرهای حضرت موسی(ع) شد که این نشان از سرعت گرفتن نابودی این رژیم جعلی دارد.

 

حجت‌الاسلام فلاح به تقویت امنیت ایران اسلامی در همه زمینه‌ها پرداخت و گفت: امروزه دشمنان نظام می‌خواهند با وارونه نشان دادن واقعیت‌های نظام اسلامی احساس امنیتی که در میان مردم هست از بین ببرند و با پیام‌های دروغ در فضای مجازی و نشر آن توسط عده‌ای افراد ناآگاه امنیت در جامعه کمرنگ جلوه دهند.

 

وی در ادامه به شهادت مسلم‌ابن عقیل اشاره کرد و آن را خدمت تمام شرکت کنندگان در نماز تسلیت گفت.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به جهاد حجاب و عفاف در جامعه، خاطرنشان‌کرد: بانوان جلودار و پرچم‌دار این جهاد هستند.

 

حجت‌الاسلام فلاح خاطرنشان ساخت: امر معروف نهی از منکر یک وظیفه و ضرورت در جامعه، ادارات، نهادها و دستگاه‌های کشور  است.

کد خبر 1194084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha