لزوم توجه به نگاه «عضو محور» و «کاربرمحور» در کتابخانه های عمومی

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان بر نگاه عضو محور و کاربر محور کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی آران وبیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل از قابلیت های بالای فرهنگی و هنری برخوردار است و شهری ولایت مدار و دین محور و دارای فرهنگ غنی است.

 

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: استفاده از ظرفیت های بالای فرهنگی و همچنین استفاده از خیرین کتابخانه ساز باید در اولویت کارهای انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان باشد.

 

حجت الاسلام معتمدی افزود: مؤثرترین راهکار برای ارتقای فضای کتابخانه ای و منابع و تجهیزات آن و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی جلب مشارکت خیرین است.

 

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان تشکیل هیئت اندیشه ورز متشکل از اندیشمندان و نخبگان شهرستان و جهت دهی و همفکری اعضا ذیل انجمن کتابخانه های عمومی ضروری است.

 

حجت الاسلام معتمدی با تقدیر از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی بویژه شهرداران به دلیل همراهی و کمک به انجمن برای پیشرفت کتابخانه ها،  نگاه عضو محور و کاربر محور در کتابخانه ها را اصلی ترین هدف در دولت مردمی و تحول گرا دانست.

 

نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی آران وبیدگل در سالجاری با حضور مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان،  فرماندار شهرستان و رئیس انجمن ، اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در دفتر فرماندار شهرستان برگزارشد.

کد خبر 1194103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha