نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در عرفات به دیدار جانبازان رفت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ساعاتی پس از ورود به عرفات و شرکت در مراسم برائت از مشرکین به چادر زائران جانباز رفت و با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ساعاتی پس از ورود به عرفات و شرکت در مراسم برائت از مشرکین به چادر زائران جانباز رفت و با آنها دیدار و گفت و گو کرد.  

 

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با یکایک جانبازان که امسال به حج تمتع  مشرف شده اند گفت و گو کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را جویا شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار برای پیگیری مطالبات تعدادی از جانبازان نکاتی را به مسئولان اجرایی و فرهنگی متذکر شد.


اعضای کاروان جانبازان در این دیدار با اشاره به اینکه مشتاق دیدار با رهبر معظم انقلاب هستند و فرصت این دیدار تاکنون برای آنها محقق نشده است از نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار فراهم کردن زمینه این ملاقات شدند.


حجت الاسلام و المسلمین نواب همچنین در دیدار با خانواده های جانبازان نیز در سخنانی فداکاری و زحمات همسران این عزیزان را که سال ها از اسوه های صبر و مقاومت هشت سال دفاع مقذس مراقبت و نگهداری کرده اند، قابل تقدیر دانست.

 


وی گفت: همسران و خانواده جانبازان که در مراقبت از این یادگاران دفاع از میهن اسلامی زحمات  طاقت فرسایی را متحمل می شوند  در آخرت از جایگاه رفیعی برخوردارند.


گفتنی است کاروان جانبازان در حج تمتع 1401 شامل 22 جانباز است که برخی از آنها همراه با همسران و برخی نیز با بستگان درجه یک خود عازم این سفر معنوی شده اند.

کد خبر 1194144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha