توزیع گوشت بین محرومان به مناسبت عید سعید قربان در تویسرکان

خدا بخشیان از ذبح چند رأس دام و توزیع آن به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و گفت: گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند زیر پوشش این مسجد توزیع می‌شود.

فاطمه خدابخشیان در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان  از ذبح قربانی به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و افزود: چند سالی است که حاجیان محل به جای ذبح قربانی در منزل، هزینه آن را در مسجد النبی(ص) تویسرکان جمع آوری کرده و چند رأس دام برای قربانی خریداری و ذبح می‌شود.

 

مدیر کانون بعثت مسجد النبی(ص) تویسرکان اعلام کرد: گوشت قربانی ابتدا بین 60 خانواده نیازمند زیر پوشش این مسجد توزیع شده و در صورت مازاد بودن با همکاری کانون‌های روستایی تقسیم می‌شود.

 

خدا بخشیان با اشاره به برنامه‌های عید سعید غدیر خم در کانون بعثت هم اظهار کرد: در کنار برگزاری مراسم جشن به 60 خانواده نیازمند برنج داده می‌شود.

 

وی از حضور پرشور رده‌های سنی مختلف در طرح اوقات فراغت کانون بعثت خبر داد و افزود: نزدیک به 80 نفر در این طرح شرکت کرده‌اند که از این تعداد 37 نفر کودک و نوجوان هستند.

 

خدا بخشیان گفت: برای گروه سنی نونهالان  دختر و پسر کلاس‌های قرآن، احکام، نقاشی، کاردستی و نقاشی روی سفال و برای گروه بانوان کلاس قرآن و احکام برگزار شده است.

 

 

 

کد خبر 1194166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha