۴۰۰ نفر از زلزله زدگان هرمزگانی ویزیت رایگان شدند

گفت: با استقرار ۲ مرکز درمانی سیار و ۲ دستگاه آمبولانس تاکنون ۴۰۰ نفر از زلزله زدگان شهرستان های بندرلنگه و بندرخمیر ویزیت رایگان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ پاسدار « سید محمد پذیرش » در گفتگویی خبری اظهار کرد: با هماهنگی با شبکه بهداشت شهرستان بندرلنگه در تمامی روستاها ویزیت رایگان و توزیع دارویی رایگان و بسته های بهداشتی در بین مردم در حال توزیع است.


وی افزود: تیم های امدادی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از همان روز نخست بلافاصله در منطقه زلزله زده حاضر شده و ارائه خدمات بهداشتی امدادی و درمانی به روستاهای زلزله زده شرق استان شروع کردند و هنوز ادامه دارد.


معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: با هدف رسیدگی بیشتر به سلامت مردم و پیشگیری از شیوع برخی بیماری ها ارائه خدمات پزشکی صورت می گیرد.


پذیرش در ادامه همچنین از تمامی گروه های جهادی که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می کنند، گفت: اگر بنا دارند در مناطق زلزله‌زده ارائه خدمات نمایند با معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان هماهنگ باشند تا خدمات بهتری به مردم زلزله زده ارائه شود.


وی همچنین در پایان از زحمات کارکنان شبکه بهداشت بندرلنگه و معاونت سلامت و دفاع زیستی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و شورای هماهنگی بهداشت و درمانی نیروهای مسلح و تمامی گروه های جهادی پزشکی قدردانی و خاطرنشان کرد: بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان تا آخر در کنار مردم زلزله زده و ارائه خدمات به آن‌ها هستند و خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1194416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha