۷برنامه محوری به مناسبت دهه ولایت در استان سمنان برگزار می‌شود

حجت الاسلام عبدالهی از برگزاری هفت برنامه محوری با عنوان پویش «دریا شو» توسط ستادهای مردمی ،مساجد وهیات های مذهبی دراستان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام«عباس عبدالهی»در نشست با خبرنگاران؛ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان هم‌ زمان با آغاز دهه ولایت و امامت هفت ویژه برنامه را درقالب پویش «دریا شو» با حمایت های مردمی، مواکب و هیات و موسسات فعال مذهبی و فرهنگی در سطح مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان برگزار خواهد کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری برنامه های پویش «دریا شو» گفت: برگزاری جشن های محله‌محور در استان به عنوان یکی از برنامه های شاخص این ایام با همکاری مواکب، کانون مداحان ، برخی نهادهای انقلابی و موسسات فرهنگی و مذهبی با محوریت مساجد و هیات مذهبی درتمامی شهرستان های استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از اجرای پویش پرچم در ایام به به دو صورت خبردادوافزود: علاقه‌مندان به امامت و ولایت می‌توانند با سفارش از طریق ارسال پیامک، این پرچم ها را دریافت کنند.

 

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه نصب پرچم مزین به نام امیرالمومنین(ع) بر سردرب منازل  ومغازه ها به عنوان یکی از محورهای این پوش است اضافه کرد: هیات مذهبی و دیگر دوستداران امامت و ولایت می توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۳۵ پرچم متبرک حرم امیرالمومنین را دریافت و در اختیار هیات های مذهبی و کاروان‌های غدیر قرار دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان فضا سازی شهری با کمک شهرداری ها، پویش مهمانی مولا را ازدیگر برنامه های شاخص این سازمان در دهه ولایت برشمردوافزود: پخت ۱۱۰ دیگ برای اطعام نیازمندان یکی از بخش‌های پویش مهمانی مولا است که با کمک خیرین و برخی نهادهای انقلابی برگزار می شود.

 

وی از اطعام خانگی به عنوان دیگر بخش این پویش نام برد و گفت: در این بخش مردم می توانند غذاهای نذری خود را پخت کرده و با تحویل ظروف یک بار مصرف از همکاران ما، غذاهای نذری خود را تحویل مساجد دهند تا از طریق مساجد بین نیازمندان توزیع شود.

 

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به برپایی ایستگاه های شادانه در پارک و بوستان های پرتردد استان سمنان اظهارداشت: این ایستگاه ها با همکاری شهرداری‌ها و هیات مذهبی و مواکب با هدف ایجاد فضایی شاد و بانشاط برپا می‌شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خطبه خوانی غدیر را یکی دیگر از برنامه تبلیغات اسلامی استان سمنان در دهه امامت و ولایت برشمردوافزود: این خطبه‌خوانی‌ها  علاوه بر مصلی‌ها و نمازجمعه در ۱۱۰ مسجد استان اجرا می شود.

 

وی ارائه خدمات صلواتی به صنوف مختلف خدماتی و مشاغل سطح شهرهارا از برنامه دیگر سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان دراین ایام عنوان کردوگفت: سال گذشته از این برنامه که تحت عنوان «من غدیریم» برگزار شد، استقبال خوبی شد لذا امسال نیز همین برنامه تحت عنوان «دریا شو» در استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام عبدالهی پرده خوانی واقعه غدیر رااز برنامه های شاخص  این دهه در استان سمنان عنوان کردوافزود: پرده خوانی‌ها با حضور نقالان برجسته استان برگزار می شود و علاوه بر این از برخی نقالان برتر کشور نیز در برخی برنامه ها دعوت شده است.

 

کد خبر 1194428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha