برگزاری بیش از ۱۰۰۰ ویژه برنامه در دهه امامت و ولایت

حجت الاسلام عباسی از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ ویژه برنامه بامحوریت معرفتی، بینشی و ترویجی همزمان با دهه امامت و ولایت در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «مهدی عباسی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه امام و ولایت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت بیش از هزار ویژه برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها بامحوریت معرفتی، بینشی و ترویجی از عید سعید قربان در استان آغاز می‌شود، افزود: برگزاری سلسله جلسات باحضور اساتید، نخبگان و اندیشمندان در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و برگزاری برنامه‌های تبیینی در سطح مساجد و مدارس از جمله برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان است.

 

وی برگزاری برنامه‌های ترویجی با حضور تشکل‌های مردم پایه از جمله هیات‌های مذهبی و دست اندرکاران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج را از جمله این برنامه ها دانست و ادامه داد: خطبه خوانی غدیر، برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های صلواتی، اطعام غدیر، تجمع سادات و تجلیل از آنها و راه اندازی کاروان خودرویی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عید سعید قربان عید از خود گذشتن و به خدا پیوستن است، افزود: همزمان با سراسر کشور نماز  عید سعید قربان هم  در بیش از ۶۰ نقطه از استان مرکزی برپا می شود .

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین با بیان اینکه همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برنامه‌های اوقات فراغت نیز در استان شروع خواهد شد، گفت: با محوریت مساجد و مدارس پایگاه‌های اوقات فراغت برنامه‌های مفرح ورزشی، مهارتی و بینشی برای دانش آموزان و جوانان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1194514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha