افتتاح رسمی فعالیت های اوقات فراغت در راز و جرگلان

مراسم افتتاحیه فعالیت های اوقات فراغت تابستانی در راز و جرگلان با محوریت مساجد و مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مراسم افتتاحیه فعالیت های اوقات فراغت تابستانی در راز و جرگلان با محوریت مساجد و مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان به همت کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد جامع  شهر راز برگزار شد.

 

«اعظم نامور» مدیر کانون فرهنگی و هنری قدس شهر راز و رابط کانون های این شهرستان در این باره گفت: با توجه به اتمام امتحانات مدارس و دانشگاه ها و برگزاری کنکور سراسری، نوجوانان و جوانان با فراغت بیشتر رو به رو هستند و به همین دلیل فعالیت ها و برنامه هایی در این باره برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: در این راستا مراسم محوری با حضور مسئولان شهرستانی و ارکان مسجد و خانه های قرآنی و پایگاه های بسیج در شهر راز برگزار شد.

 

نامور، حضور فعال دانش آموزان هنرمند و نخبه شهرستان در این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله سرود و تواشیح و حرکات ورزشی و رزمی و شعرخوانی را از اهم برنامه های این مراسم نام برد.

 

وی همچنین به برگزاری کلاس های آموزشی و قرآنی و افزایش بصیرت افزایی، آموزش خوشنویسی و نیز آموزش دیگر رشته های هنری از جمله تئاتر و سرود نیز به عنوان اهم برنامه های مدنظر در ایام فراغت تابستانی این کانون و دیگر کانون های شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد.

 

کد خبر 1194524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha