آیین قربانگاه و ذبح ۱۵۰۰ رأس دام قربانی جهت توزیع در بین مددجویان ایلامی

آیین «قربانگاه» و ذبح قربانی و همچنین بسته بندی گوشت قربانی جهت توزیع در بین مددجویان کمیته امداد با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در محل کشتار صنعتی ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، صبح امروز(۱۹ تیر) در این آیین، اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام همانند سال های گذشته در همه شهرستان های استان آیین قربانگاه را با هدف جمع آوری، ذبح و توزیع قربانی در بین مددجویان و نیازمندان استان برگزار کرده است.

 

«رضا طاهری» افزود: تا ظهر امروز حدود هزار رأس دام قربانی با حضور نمایندگان دامپزشکی و ناظرین شرعی پس از ذبح و بسته بندی بهداشتی در بین مددجویان و نیازمندان در شهرستان های مختلف استان توزیع شده اند.

 

وی تصریح کرد: در روز عید سعید قربان علاوه بر گوشت قربانی، دیگر نذورات قربانی شامل گوشت اهدایی، مرغ، غذای گرم و سبدهای غذایی نیز در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  یادآور شد: با توجه به اینکه پویش نذر و قربانی تا پایان هفته ادامه دارد پیش بینی می شود تعداد دام قربانی برای ذبح و توزیع در بین نیازمندان به حدود 1500 رأس برسد.

 

وی با بیان اینکه عنوان اینکه برای برخورداری خانواده های نیازمند بیشتری از نذورات قربانی، نیازمند مشارکت بیشتر مردم نوع دوست استان برای اهدای نذورات هستیم، گفت: علاوه بر مکان ها و پایگاههای جمع آوری نذورات قربانی کد آنی پرداخت *8877*1*84# و #*841*1*8877 همچنین شماره کارت 6037997550030354 آماده دریافت کمک ها و نذورات مردم نوع دوست استان در روز عید سعید قربان است.

کد خبر 1194644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha