ضرورت جهاد تبیین و تبلیغ عملی قیام امام حسین (ع) در ماه محرم توسط مداحان و سخنرانان

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) در زمینه جهاد تبیین و تبلیغ عملی قیام امام حسین (ع) در ماه محرم نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در دیدار با اعضای هیئت روضه الزهرا (س) و اعضای کانون فرهنگی شهدای کربلای شهرستان دزفول که در نهاد امامت‌ جمعه این شهرستان  برگزار شد، ضمن تشکر از ابتکارات و خلاقیت‌های هرساله این هیئت در برپایی هرچه با شکوه‌تر مراسم دهه اول ماه محرم اظهار کرد: تلاش هیئت روضه الزهرا (س) و کانون فرهنگی شهدای کربلا در فراخوانی و دعوت از قشرهای مختلف مردمی در آئین بزرگداشت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع) قابل توجه و ستونی است.

 

امام جمعه دزفول همچنین بر ضرورت بیان جهاد تبیین در آئین های حسینی ماه محرم تاکید کرد و افزود: سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) در این زمینه می توانند در راستای تبلیغ عملی قیام امام حسین (ع) نقش آفرینی کنند.

 

«حجت الاسلام مصطفی محجوب» نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کانون فرهنگی در خصوص برنامه های ماه محرم عنوان کرد: خدمتگزاران روضه الزهرا (س) دزفول در طول سال تلاش می کنند برنامه های دهه اول ماه محرم را با توجه به شعار سال و متناسب با شرایط روز و استفاده از تمام ظرفیتها و ابتکارات خود به کار گیرند.

 

مسئول هیئت روضه الزهرا(س) و مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول تصریح کرد: این هیئت با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده در تلاش است مراسم گرامیداشت دهه اول محرم را با حضور آحاد مردم دزفول با شکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار کنند.

 

 

کد خبر 1194664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha