استان اصفهان مقصد گردشگران تعطیلات عید قربان قرار گرفت

ایزدی با اشاره به تعطیلات چند روز اخیر گفت: استان اصفهان مقصد گردشگران تعطیلات عید قربان قرار گرفت.

«علیرضا ایزدی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به تعطیلاتی که از پنج شنبه هفته گذشته تا روز دوشنبه در تیرماه تجربه کرده ایم، اظهارداشت: تعطیلات عید قربان باعث انجام سفر توسط مردم به نقاط مختلف کشور شده که استان اصفهان میزبان بخش عمده ای از این سفرها بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: پس از دوران محدودیت کرونا و شرایط خاصی که در کشور ایجاد شده تا مردم به سفر بروند، از این رو تعطیلات فصلی و پیاپی هفتگی منجر به افزایش سفرها شده است.

 

وی افزود: استان اصفهان مقصد گردشگران تعطیلات عید قربان قرار گرفته و تمهیدات لازم از هفته پیش انجام و تا روز دوشنبه خدمات رسانی ادامه دارد.

 

ایزدی با بیان اینکه مناطق غرب و جنوب استان اصفهان به دلیل هوای خنک میزبان جمعیت زیادی از گردشگران است، تصریح کرد: قابلیت های تاریخی، طبیعی و موقعیت جغرافیایی این مناطق استان سبب جذب گردشگر شده است.

وی اددامه داد: در فصل تابستان شاهد سفرهای زیادی به شهرستان های استان اصفهان خواهیم بود به همین دلیل ظرفیت های اسکان و خدمات رسانی فعال هستند.

 

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، میزان سفرهای تعطیلات عید قربان به اندازه زمان عید فطر نبوده ولی حضور مسافران زیادی را داشته ایم.

وی با بیان اینکه دستورالعمل های بهداشتی کرونا هنوز در اسکان و خدمات رسانی به گردشگران فعال و اجرایی می باشد، گفت: فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه بوده و نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشیم.

کد خبر 1194689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha